Första skoldagen efter ett underbart sommarlov!

21:29:28 2011-08-23

Det känns faktiskt skönt att komma tillbaka till rutinerna igen. Jag har haft en sjukt bra dag. Måste bara säga det! Vi har fått en ny sömnadslärare som också blev vår mentor, nytt luftigare klassrum, samt en butik i skolan där vi kan sälja kreationer vi skapat. Var också på en intervju för ett företag som heter forever om ett arbete som verkade väldigt intressant. Dessutom har jag fått jättemycket nya besökare och prenumeranter på bloglovin, från 33 st followers som jag hade igår, till 41 som jag har nu. Jätteroligt tycker jag! Ni får gärna säga till vad ni tycker är roligt att se/läsa om osv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback