Jag har ont i huvudet, magen och hicka

17:57:28 2011-07-20
Och det här skulle inte sitta fel. Lösögonfransar och lim ska jag köpa så fort jag kommer upp på stan. Har bara stela och obekväma fransar kvar och det är inte kul. Någon som har provat make up stores fransar?
Såg jackan och linnet på monkis hemsida. Linnet är helt perfekt modell i och med att det är djupt i ärmhålen och lång brottarrygg men inte för djup uringning! Och jackan, hur härlig ser inte den ut?
Sen är det ju det underbara överkastet. Har sytt lite gardiner till mitt rum som snart ska upp. De är trashvita, halvt transparanta. Vill ha lite mjuktrash feeling i mitt rum. Med vitt, offwhite, beige, grå, brun svart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback