Jag som skulle upptäcka världen

22:27:10 2011-07-30
Den ända lektionen jag saknar i skolan är fackteckningen. Älskar när man tog sig tiden att sitta och skissa länge bara för att man var tvungen. Nu på sommarlovet tar man sig inte tid, för tid det har jag. Men det blir att man sover, kollar på  tv, äter och sitter vid datorn de dagar man är hemma. Funderar på om jag kanske skulle ha någn sorts trendrapport eller linande som projektarbete. Samtidigt känns alla mina ideer alldeles för små för att vara ett projektarbete. Vill göra något storslaget! Moahah!
En sak till, det är inte ens långt kvar till skolan börjar. Jag som skulle upptäcka världen den här sommaren och den skulle bli grymmare än alla somrar jag någonsin varit med om. Men man kommer liksom inte igång och tar vara på sommarlovet förrän det börjar ta slut. Det finns ändå två bra grejer med att sommarlovet börjar rinna iväg. Nr1, tiden går också mot oktober då jag äntligen får bli 18. Nr2, det blir inte vinter innan hösten varit här. hehe!
Fett jobbigt inlägg. Flåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback