Kortfattat om helgen

17:17:08 2011-10-02
Har dissat bloggen i helgen för jag har haft finbesök från Göteborg. Min älskade faster och hennes kille. Jättetrevligt. De kom i lördags morse då jag insåg att jag skulle kommit hem tidigare dagen innan och fått lite mer sömn, men det fanns inget att göra. Det var ju det underbaraste värdet på länge. Vi tog en sväng på stan kollade i affärer, fikade och mös (myste), jag fick världens födelsedagspåse. Och inte nog med det, när vi kom hem kom den svarta kassen på bilden till vänster fram. Chockad chey, ''man fyller ju bara 18 en gång'' sa dem. Ska visa det senare! Sedan åt vi tjockaste italienska fyra rätters middagen.
Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag. Puss!

Kommentarer
Postat av: EpicWaste

dsm gäller dig! precis min smak på blogg;)

2011-10-02 @ 17:47:08
URL: http://epicwaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback