Inspirationskollage och solsken

11:20:14 2011-09-17
Har äntligen fått lite klarhet i vår sömnadskurs, vi har bytt lärare och mnga förändringar till det bra. Vi har mycket mindre mönsterkonstruktion och målar av färdiga mönster istället, skönt! Dessutom får vi möjlighet att göra andra grejer än jacka i C-kursen. Där blev det lite luddigt. Göra typ vad man vill, inom ett tema. Jag sydde om tre t-shirts till linnen, det är sånt man gör på rasterna. Men det ingick liksom i kursen och betyget. Fick i alla fall göra ett litet bildkollage för att förtydliga mitt tema vintage. Men vilket underbart väder det var igår då. Jag och Sarah satt i solen och SOLADE. Sjukt. Den 23 september ska vi till Stockholm med klassen på designtävling, dock är jag andra reserv så det blir nog inte min plånbok så glad för. Fritid i Sthlm liksom...
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej är du intresserad av en tygkasse med häftiga texter? Den perfekta kassen som både rymmer laptopen och skol böckerna? Kolla då in http://tygkassar.blogg.se där du även kan special beställa din unika kasse för bara 95kr ! Vid köp av 3 kassar bjuder jag på frakten och du får den tredje kassen för 80kr. PASSA PÅ !

2011-09-17 @ 16:49:58
Postat av: snyggSarah

ya gatta love tha potatonose :DDDDD<3333

2011-09-18 @ 11:06:18
URL: http://sarahli.blogg.se/
Postat av: Anonym

härliga bilder, verkligen!

2011-09-20 @ 20:03:47
URL: http://summerfreckles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback