Help me, musik?!

15:09:14 2012-02-27
Jag gör en kollektion i stickat och virkat till en modevisning i vår men är helt förvirrad när det gäller musiken. Ska ha tre låtar och var ganska nestämd på vilka förrut men nu har jag tröttnat på den för de har blivit uttjatade! Jag vill ha lite elektroniskt, hade tänkt dubstep från början men det går ju verkligen inte ihop med kläderna som är i naturfärger, naturmaterial. Dubstep känns framtidsinspirerat, abstrakta former, metallic osv. Men ändå vill jag ha något med drag i och nåt som inte är så känt. Det ska inte ta folus från det andra men ändå är musiken så viktig. Jag behöver hjälp, tipsa mig om hyfsat okända låtar med lite drag i (modellerna måste ha ett lagon drag och en bra takt att gå till). Gärna elektroniskt, pop, indie, house osv. Vill ha så mpnga tips som möjligt. Sen vilöl jag ha en öppningslåt med fett intro. Så jag ber dig, skriv massa underbara låtförslag till mig!

Kommentarer
Postat av: miranda

tv on the radio är det bästa jag vet, det kanske funkar. dlz, wolf like me och will do bör du kika in.



och björnstammens nya så klart.

2012-02-27 @ 17:57:30
URL: http://drinkingfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback