Makeup wanties

18:53:47 2012-02-12

Kollade på lite smink produter, speciellt efter bra läppstift och mascara eftersom att min favorit har slutat göras. Insåg då att MAC, som är ett väldigt lyxigt märke inte är mycket dyrare än typ max factor och isadora. I vilket fall inte när det gäller mascara. Så detta ska jag kolla extra mycket efter i tax free affärerna på flygplatserna. Jag vet också att de har victorias secret bodylotions och sånt på brasilias flygplats men eftersom att vi ska på ett till flyg efter det och man inte får ha mer än en deciliter i handbagage kan jag inte köpa något sånt. Men mascara och läppstift ska jag hålla utkik efter! Har aldrig provat lipsticks från MAC men har härt att de är väldigt bra, är så trött på mina krämiga och tunna som man inte ens kan säga ett ord utan att det ser ut som man kladdat med en läpppenna eftersom att det endast finns kvar färg på läpparnas kunturer. Blä, vill ha något som sitter bra. Ett nudefärgat och ett korall/peach/orange.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Upptäckte också det där för ett tag sedan, så nu kör jag MAC's bättre mascaror (som dessutom är vegetariska/veganska) och typ mindre, okändare märken som är fett billiga för ögonskuggor och så. Fett värt.;$

2012-02-18 @ 12:04:54
URL: http://atypi.blogg.se/
Postat av: Evelina

re: Ja, visst är den snygg! Köpte den på Primark i London hehe :$ Så ja, du får helt enkelt åka dit om du vill köpa en sådan haha...



Bara för att du fråga om låtar så fick jag hjärnsläpp typ haha... Får dela med mig av det någon annan gång haha!

2012-02-27 @ 19:51:51
URL: http://hhivefive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback