Q/A

19:17:28 2012-02-03
Fick några fler frågor efter att jag hade gjort videon med svar så svarar på det med text istället!

Vart du har köpt vesten? Den är köpt på Beyond Retro.

Vart du brukar shoppa? Jag brukar shoppa på H&M, Monki, GT och Carlings. Helst shoppar jag på Beyond Retro, Weekday, Topshop och American Apparel men tyvärr finns de inte i Örebro, så det blir inte så ofta :(

Din favoriträtt? Min favoriträtt är nog sushi tror jag. Med vara vegitariska rullar, tofu och avokado (har bestämt mig att byta ut de stackats utrotningshotade och omiljövänliga jätteräkorna mot avokado i framtiden). Annars skulle jag kunna klara mig på gurka, sparris och avokado hela mitt liv tror jag, mums!

Din favoritlåt? Min favoritlåt är nog just nu Bulletproof med La Roux.

Vart du får din inspiration ifrån? Jag fick typ samma fråga som jag svarar på i videon, men typ, tumblr, folk man ser överallt, tv och film mm.

Vad du ser mest fram emot just nu? Jag har enormt mycket att se fram emot just nu, men egentligen är jag så inne i det att jag knappt märker det. Jag ser fram emot en resa till Brasilien om ca en vecka. Jag ser fram emot modevisningen med min kollektion från projektarbetet. Jag ser fram emot studenten. Jag ser också fruktansvärt mycket fram emot peace and love i sommar. Det kommer att bli bästa någonsin. När man kan känna lättnaden att skolan är klar och bara ta det lugnt ett tag och inte sitta fast utan ta dagen som den kommer, göra impulsiva grejer och bara följa med och se vart jag hamnar. Kanske blir det också en liten roadtrip i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback