Balklänningar

14:39:41 2012-01-26
OBS. Ska inte ha någon av dessa, de var för stora och inte som jag vill ha den, mest att kolla färg och modell eftersom att jag ska sy den i en kurs som heter avancerad klänning i skolan. Har varit på bröllopspalatset och provat balklänningar för inspiration och att testa färger. Hade tänkt mörkgrön från början, sen ändrade jag mig till champange/puder beige. Men jag såg verkligen gulgrön ut i den färgen så jag tror det blit mörkgrön, i liknande modell som den blå, mörkare grön än den gröna på bilden.

Kommentarer
Postat av: Evelina

re: men ja, precis! sen så är det ju inte så kul för andra att läsa mina tråkiga, inspirationslösa inlägg liksom... får se om jag hittar tillbaks igen haha!

2012-01-26 @ 23:26:34
URL: http://hhivefive.blogg.se/
Postat av: Josefine

sv: Tack :D vet itne heller vad den föreställer riktigt :P

2012-01-27 @ 10:32:48
URL: http://starstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback