Dator kommer snart

13:49:47 2012-01-03
Efter mycket klurerier fick jag tag på denna datorn. Egentligen var det inte jag som fick tag på den. Mammas man bad en kompis som bor nära trollhättan (en utav de butiker som den fortfarande fanns kvar i) att köpa den. Så nu är den i min ägo (eller hans) Jaja. På lördag kommer den i alla fall att komma hit. Åh vad underbart det ska bli med en bra dator med riktigt windows, normalt internet och utan massa varningsmeddelanden hela tiden som inte går att ta bort och allt sånt. Dessutom har den i5 processor, hdmi utgång, bluetooth, hd webbkamera, beats audio och massa andra smidigheter. Jag hade en sjuk tur för jag hade kollat lagerstatus på hemsidan flera gånger om dagen för att se att den var kvar och nu när jag kollade hade han förmodligen köpt den sista eftersom att den nu var slut. Mysigt, jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Joosefine

hey, va heter typsnittet på dina rubriker till varje inlägg?:D gillar det som fan! tacksam för svar!:)

2012-01-03 @ 16:21:33
URL: http://starstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback