Ihopnålat, färdigvirkat, evigt funderande mm

16:59:24 2012-03-26
Ph1 Mestadels ihopnålad balklänning, kan bli bra, den har en ljus framtid.
Ph2 Skor till balen? Älskar de i mitten men ska man bara vänja sig vid 14cm? Är det värt det?
Ph3 Shorts till projektarbetet äntligen klara, Jag kunde ha dem, vilket betyder att modellen kommer drunkna i dem, men isf får jag sy in dem på maskinen.
Ph4 Ankaren jag fick av pappa på posten. De är fina!
PS. Var på designtävling idag med temat bevingad, mon och Natalies kreation kom tvåa, blev stolt över oss, bild på den kommer!

Kommentarer
Postat av: Zoe

svar: tack! köpte det när jag var i london förra året, det är ifrån märket models own.

2012-03-30 @ 20:22:25
URL: http://wolfbyheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback