Kamelcape

12:57:26 2014-10-23
Denna cape har jag varit ute efter sedan jag såg den på en reklamsida i en tidning. Egentligen har jag velat ha en kortärmad kappa sen jag började kolla på gossip girl pinsamt nog. Sedan jag såg reklamsidan har jag i allafall uppdaterat H&Ms hemsida varje dag i hopp om att den kommit in. Idag har den gjort det och jag beställde den direkt! Själva köpet var inte impuls eftersom att jag länge tänkt att jag ska köpa den så fort den kommer men när jag väl såg den på hemsidan gick det fort som fan då jag var hemskt rädd att den skulle ta slut.
Haha denna värld vi lever i. Lite pinsamt. Men samtidigt. Vafan. Whatever makes you happy. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback