Fri som en fågel

19:05:00 2014-10-20
 
Här sitter jag och ler med en cola på en helt vanlig måndag och man kan ju undra varför? Jo för att det hemskaste grupparbetet någonsin är över och för att nästa projekt, som också är i grupp, nu även är uppdelat. Så nu är det enda jag som behöver stå för det jag gjort, jag behöver inte stå delaktig i något som någon annan gjort precis som andra inte behöver stå delaktig i det jag gjort. Det bästa är att jag kan portionera ut min tid och arbeta när jag vill och kan, vilket får mig att känna mig fri som en fågel med massa energi och lust att arbeta. Det som ska göras är en analys på 100 ord per designer/konstnär av totalt 10 st  tillhörande teckningar till hälften av dem. I denna uppgift får jag möjlighet att för första gången använda min sketching tablet till en skoluppgift när teckningarna ska göras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback