De slutar aldrig att positivt överraska mig

14:16:00 2015-01-05
 
Något jag nästan skäms lite över som modedesignstudent är att nästan hela min garderob är från H&M. Dels för att det är ganska oorginellt och lättillgänligt och dels för att jag själv hatar att göra komersiella saker. Ändå är jag ofta inne på H&M's hemsida och kikar och blir alltid lika förvånad. De verkar vara en av de första stora kedjan som fattat grejen med utsvängda byxor, jag blev även lite förälskad i den vadlånga kjolen.
Nu har de fått in nytt och freshhhh. Det är nog en av de saker jag älskar mest med mode. Att det alltid är nytt och varje ny säsong ger hopp, att redan nu i januari kommer vårkläder som gör att väntan på våren känns mer uthärdelig. Samma sak som att hösten och vintern inte känns lika hemsk när det kommer fina kappor, mjuka cardigans och långa, fluffiga halsdukar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback