En liten materiell förälskelse (i dubbel bemärkelse)

14:29:00 2015-01-05
 
Linne är ett material som jag har blivit kär i. Skrynklet är nog det bästa med det, men materialets egenskaper är inte dumma de heller om man ska va sån. Jag har kollat in påslakan-setet i mörkgrått linne från H&M home men har tyckt att det varit för dyrt, vet inte vad som fick mig att ändra mig men häromdagen beställde jag det ändå, man gör väl oförståeliga saker i förelskelse i guess. Nu är det i allafall påväg till mig och jag har ännu inte ångrat det en sekund. Vill ha linne överallt. Kanske ska åka till en tygaffär och köpa flera meter linne i olika gråa nyanser och bara hänga/lägga/knyta.
Eller så borde jag bara bete mig. Jag har ju trots allt snart ett påslakan-set i linne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback